دیجی حساب | آموزش حسابداری

دیجی حساب | آموزش حسابداری

دیجی حساب وبسایتی آموزشی و تخصصی در حوزه حسابداری می باشد که قرار است به دیجیتالی شدن و رشد آموزش و خدمات حسابداری کمک بکند
دیجی حساب | آموزش حسابداری

دیجی حساب | آموزش حسابداری

دیجی حساب وبسایتی آموزشی و تخصصی در حوزه حسابداری می باشد که قرار است به دیجیتالی شدن و رشد آموزش و خدمات حسابداری کمک بکند

راهنمای خرید پنکه



اندازه پنکه

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در سرعت خنک‌کنندگی پنکه اندازه پنکه است. پنکه‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. از پنکه‌های با اندازه کوچک، انتظار خنک‌کنندگی مساحت کمتر داریم. پنکه‌ها معمولاً در اندازه‌های ۶ تا ۱۸ اینچ (۱۵ تا ۴۵ سانتی­متر) تولید می‌شوند. اندازه پنکه، باید براساس ابعاد فضایی که می‌خواهید از پنکه استفاده کنید، انتخاب شود. اگر مکان موردنظر شما بزرگ است، می‌بایست سراغ پنکه‌های بزرگ‌تر بروید. در اتاق‌های بزرگ‌تر می‌توانید به جای خرید پنکه با قطر پره بزرگ‌تر، از دو یا چند پنکه برای خنک کردن محیط استفاده کنید. در مورد پنکه‌های رومیزی برای آن که فضای کافی برای گذاشتن روی میز داشته باشید، می‌بایست به طول، عرض و ارتفاع پنکه توجه کنید.

وزن پنکه

پنکه‌ها علاوه بر خنک‌سازی، شما را در کارهایی مانند بیرون راندن دود از فضای اتاق، خشک‌کردن تابلوهای نقاشی و سایر وسایل خیس و جابجایی هوا یاری می‌کنند. یا در طول روز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از پنکه در اتاق نشیمن و در هنگام خواب در اتاق خواب استفاده کنند. در این صورت، راحتی در جابجایی پنکه یکی از معیارهایی است که می توانید درنظر بگیرید. در واقع، پنکه‌ای مناسب شماست که وزن خیلی زیادی نداشته باشد. همچنین اگر صاحب چند طبقه هستید که مایل هستید پنکه را در بین طبقات مختلف جابجا کنید، در هنگام خرید باید به وزن پنکه توجه کنید.

تنظیم سرعت پنکه

به دلیل اختلاف دمای هوا در طول روز و طول شب در اکثر مناطق کشور، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در طول شب از جریان باد ملایم و در طول روز از جریان باد قوی‌تر بهره ببرند. بیشتر پنکه‌های موجود در بازار، قابلیت تنظیم سرعت‌های مختلف دارند. جالب است بدانید که برخی از پنکه‌ها، مجهز به قابلیت «حالت خواب» می‌باشند که در این حالت هم پنکه کم‌صدا کار می‌کند و هم این که وزش باد ملایمی را ایجاد می‌کند. هرچه تعداد سرعت‌های قابل تنظیم دستگاه بیشتر باشد، کاربر گزینه‌های انتخابی بیشتری برای شرایط مختلف دارد که این موضوع می‌تواند رضایت بیشتری را نیز به دنبال داشته باشد.

صدای پنکه

یکی دیگر از عوامل مهم که معمولاً در خرید پنکه باید درنظر گرفته شود، صدای پنکه در هنگام کار کردن است. شدت جریان باد، سرعت و نوع مواد ترکیبی استفاده شده در ساخت پنکه ، عوامل مختلفی هستند که در میزان صدای پنکه تأثیرگذار می‌باشند. پنکه‌های ایستاده به علت این که در مقایسه با پنکه‌های هم‌سایز خود از مواد محکم‌تری ساخته شده و سنگین‌تر می‌باشند، از این رو صدای کمتری هم در حین کار ایجاد می‌کنند.


ارتفاع پنکه

گاهی برای جابجایی بهتر هوا، وزش باد در ارتفاع دیگر باید تنظیم شود، از این‌رو خرید پنکه‌های ایستاده با پایه بلند مناسب‌ترین انتخاب است. ارتفاع این پنکه‌ها قابل تنظیم می‌باشد به طوری‌که باد مستقیماً بر روی سطح مورد نظر شما بوزد. علاوه بر آن به‌ویژه در پنکه‌های پایه‌دار می‌توان ارتفاع پنکه را با استفاده از اهرم روی پایه تغییر داد.

خرید پنکه

برای خرید اینترنتی پنکه می‌توانید از سایت «صنیع خانی» کمک بگیرید. در بریم خرید شما به فهرستی از انواع پنکه از برندهای مختلف همراه با مشخصات فنی کامل دسترسی دارید. به این ترتیب می‌توانید با بررسی مشخصات فنی پنکه مورد نظر، محصول مناسب خود را خریداری کنید. همچنین آخرین قیمت محصول مورد نظر که در فروشگاه‌های آنلاین مختلف مشخص شده است، مدام در بریم خرید به روز رسانی می‌شود. بنابراین پیدا کردن و خرید پنکه مناسب بسیار آسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد